martes, 17 de noviembre de 2009

Txiroa eta gainera, gustu onekoa

Gaur, egunero bezala, ohetik altxatu eta egunkaria irakurtzen saiatu naiz. Baina ez, antza denez, egun txarrarekin esnatu eta lehenengo orrialdea irakurtzen hasi bezain laster, burua beste kontu batzuetan nuela konturatu naiz. Beste albiste batekin saiatu naiz, orrialdea pasatu eta berriro ere bi paragrafo irakurri eta nire gauzetan murgildu naiz. Hirugarren saiakera bat ere egin dut, baina ezinezkoa, ezin kontzentratu ibili naiz honetan ere. Ia ordu bete eman dut egoera zentzugabe horretan hala ere, bada deigarri iruditu zaidan esalditxo bat: “No hay peor cosa que ser pobre y tener buen gusto”, agian friboloegia izango da edo buruarina, txoriburua alegia, naizela pentsatuko duzue baina denbora galtze horretan arreta piztu nauen gauza bakarra izan da eta esan beharra daukat guztiz identifikatuta sentitu naizela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario